קופות רושמות

ציוד מתקדם ואיכותי הוא מתכון להצלחה. לא משנה באיזה עסק מדובר ובאיזה תחום, דרוש שיהיה את הציוד המתקדם ביותר שיש. אם זה במכוני הכושר שצריכים את המכשירים החדישים ביותר, אם זה בענף הספורט ועריכת קטעי וידאו ממשחקים עם כל הנתונים וגם בחנויות השונות יש צורך ב- קופות רושמות מודרניות.


הדבר בא לידי ביטוי בעיקר בענף המזון, בעיקר במקומות בהם מוכרים מבחר של מאכלים, כך בעזרת קופות רושמות ניתן לדעת איזה מאכל הכי נמכר, מה הכי פחות, כמה אנשים ביום קנו וכדומה.


מכירים את זה שאתם נכנסים לאיזושהי חנות ופתאום האשראי לא עובר? למרות שאתם יודעים בוודאות שהוא אמור לעבור, שאין לכם מינוס והכול בסדר. ברוב המקומות כנראה זה בגלל ה- קופות רושמות שהם ישנות ולא מצליחות לקרוא את כל הכרטיסים. כך היה לי גם עבודה נוספת בחנות הנוחות של yellow.


אנשים היו נכנסים לחנות, מנסים לקנות באשראי שלהם ופשוט זה לא היה נותן. אמרתי למנהל שלי שיש צורך להחליף את ה- קופות רושמות לדעתי אך הוא אמר שזה סתם פרוצדורה מסובכת שלוקחת זמן. לא נותר לי אלא להמשיך ככה עם ה- קופות רושמות האלה... מה אני אתחיל להתווכח איתו?


לא יודעת למה אבל הכי כייף לעשות שופינג בחורף! לפחות ככה אני מרגישה. כשבחוץ מבול וקר, כייף ללכת לקניון (עם האוטו כמובן! ולא באוטובוסים או מוניות), לעשות קניות ולאכול ולשתות משהו חם וטעים. בדיוק שבוע שעבר הלכתי עם חברה שלי לעזריאלי, שני מקומות העבודה בעגלות של כל אחת מאיתנו קרובות לשם, לכן נפגשנו שם אחר הצהריים. טיולנו, אכלנו ועשינו אחלה שופינג שאמנם פגע קצת בכיס אבל בהחלט יצאנו מסופקות.


באסה רק שלא מצאנו את הבושם שרצינו בסופר פארם. ועוד יותר באסה, שאחרי זה שבאנו לקופה לשלם פתאום שתי ה- קופות רושמות בשתי עמדות התשלום לא עבדו! לא מבינה את זה, מה זה השטויות האלה שה- קופות רושמות לא עובדות... תמיד קוראים לי כל הניסים והנפלאות. מזל שתיקנו אותם יחסית מהר.​