חשבשבת - אנודייז

לימודי חשבונאות היו מאז ומתמיד מקצוע מבוקש. שוק העבודה צמא לאנשי חשבונאות שינהלו את ענייני הכספים של העסק כראוי. הרי בסופו של דבר צריך להוציא משכורות לעובדים, חשבוניות ללקוחות, בדיקת מאזן ובקרה של הכסף ובכלל סדר וארגון בכל הקשור לניירת של המשרד. ציפויי אנודייז משמשים לתעשיות  הבטחוניות, לתעשיות הרפואיות, יש גם מוצרי אנודייז בתחומים אזרחיים ובצבא.


חשבשבת הינה תוכנה אשר מיועדת במיוחד בשביל זה. בכדי לנהל כראוי את העסק ואת כספי העסק. מלבד חשבשבת, כיום אפשר למצוא עוד לא מעט תוכנות ניהול אשר עוזרות לנו לנהל את ענייני הכספים כמו: תוכנת סאפ, תוכנת בינה שהיא משהו חדש ומודרני ביותר בשוק העבודה.


תפקידם של מנהלי החשבונות בחברה או בבית העסק בהחלט זהו אחד התפקידים החשובים. ניהול נכון של העסק עם אנשי מקצועי איכותיים יניב רווחים ויגרום לנסיקת העסק. אך בכדי שהנהלת החשבונות יוכלו לעבוד כמו שצריך, הם זקוקים כמובן גם למכשור כמו גם תוכנות מודרניות ואיכותיות.

 

את ה- חשבשבת כולנו מכירים, שאמנם נחשבת לתוכנה ישנה יחסית אבל תמיד יש שדרוגים וגרסאות חדשות ונחשבת לתוכנה ותיקה ואמינה. בין אם זה חשבשבת או כל תוכנת ניהול אחרת, עדיין דרוש לפנות ליצרן מקצועי וותיק בתחום.


לעבוד זה לא תמיד כיף. לאחרונה קצת אבד לי החשק לקום לעבודה. יש לציין שאני די מבסוט ממקום העבודה במיוחד שאני גולש ברשתות חברתיות בזמן העבודה, מהאנשים ומכך שזה די קרוב אליי לבית אך האתגר די נגמר לי וגם מבחינה כלכלית אני רוצה להתקדם עוד.

 

הבעיה אין לי הרבה אופציות אחרות, חשבתי אולי לעבור לתחום הנהלת החשבונות שלה חברה, לעסוק קצת עם חשבשבת וניהול הכספים, זה יכול להיות כיוון אחר לגמרי לעשות כסף.


הבעיה לבטח ידרשו ממני לעבור לפחות קורס אחד קצר של חשבי שכר, שגם גם ילמדו אותי את הבסיס של תוכנת ה- חשבשבת. אופציה נוספת שעלתה במוחי זה לעסוק בכתיבת תוכן או בגרפיקה ובפוטושופ. אני חושב שאני אקח קצת זמן לחשוב על העניין כי הצעות עבודה לא ממהרים להגיע.​